aninko
喜歡看hellboy~~
因為他也喜歡喵咪~~~



而HELLBOY2的這首插曲
是情歌可是覺得也可以
表達喵奴對愛喵的感情~~
好聽!_!




can`t smile withou you



You know I can't smile without you
你知道沒有你我無法微笑

I can't smile without you
沒有你我無法微笑

I can't laugh and I can't sing
我無法大笑和歌唱

I'm finding it hard to do anything
我發覺做任何事都很困難

you see I feel sad when you're sad
你會瞭解當你悲傷時我也感到悲傷

I feel glad when you're glad
當你快樂時我也感到快樂

if you only knew what I'm going through
如果你知道我所經歷的

I just can't smile without you
沒有你我就是無法微笑

you came along just like a song
你像一首歌一樣地出現

and brighten my day
並且照亮我的日子

who would of believed that you where part of a dream
誰會相信你是夢境的一部分

now it all seems light years away
現在它像光年一樣地遙遠

and now you know I can't smile without you
而如今你知道沒有你我無法微笑

I can't smile without you
沒有你我無法微笑

I can't laugh and I can't sing
我無法大笑和歌唱

I'm finding it hard to do anything
我發覺做任何事都很困難

you see I feel sad when you're sad
你會瞭解當你悲傷時我也感到悲傷

I feel glad when you're glad
當你快樂時我也感到快樂

if you only knew what I'm going through
如果你知道我所經歷的

I just can't smile
我就是無法微笑

now some people say happiness takes so very long to find
現在人們說幸福需要長久的時間來追尋

well, I'm finding it hard leaving your love behind me
啊! 放棄你的愛是如此地困難

and you see I can't smile without you
而你會瞭解沒有你我無法微笑

I can't smile without you
沒有你我無法微笑

I can't laugh and I can't sing
我無法大笑和歌唱

I'm finding it hard to do anything
我發覺做任何事都很困難

you see I feel glad when you're glad
你會瞭解當你快樂時我也感到快樂

I feel sad when you're sad
當你悲傷時我也感到悲傷

if you only knew what I'm going through
如果你知道我所經歷的

I just can't smile without you
沒有你我就是無法微笑




can`t smile withou you




下午還在下大雨,
aninko就被lily拖著出門看電影,
淋的濕搭搭的褲管
來到林森北路上的欣欣晶華影城,
今日位置也不錯,
中間排的中間位置n_n~~



套票中的小爆米花和小紅茶
是各兩份的,

起士培根火雞火腿堡是到B1去買的,
算是下午的點心!!!!


坐在休息區
對面一望就是晶華酒店,
吃完點心沒多久
就進場
看~~~
















--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


baron:大家也來看看baronBOY~~






















baron:大家接掌,baronBOY強壯有力的右手,力量不能小看喲!!!!!!!!



baron:哼~~哼~~~哼!!!!!YA!!!!!!





arrow
arrow
    全站熱搜

    aninko&baron 發表在 痞客邦 留言(47) 人氣()